بیوگرافی
- متولد ۱ شهریور ۱۳۷۴ در کرمانشاه
- شروع فعالیت سینمایی از سال ۱۳۸۶
- کارشناسی کارگردانی سینما از آکادمی رلیانس فرانسه
- کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سپهر اصفهان
- سرپرست گروه سینمایی سینماوست
- عضو شورای تاسیس و نظارت بر فعالیتهای آموزشگاههای آزاد سینمایی و سمعی و بصری استان کرمانشاه
- نماینده رسمی «درگاه فیلم ایران» در استان کرمانشاه
- منتقد و مدرس جلسات نقد فیلم حوزه هنری استان کرمانشاه
- مدرس نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سینما در آموزشگاههای آزاد سینمایی و آموزشگاههای فنی و حرفهای
- دارای مدرک پداگوژی (مربیگری نوین) سینما از سازمان فنی و حرفهای
فیلموگرافی:
- انتخاب
- 46+1
- شارژ شگفتانگیز
- عنکبوت
- برداشت آخر
- یک دقیقه دوباره
- توشات
- پای راست من
- جایی برای پیرمردها نیست
- ذهن زیبا
- با من به بهشت بیا
- سایهای در تاریکی
- در مسیر تو
- اکران خصوصی
- شب داخلی دیوار
- حبه انگور
- کات
- کاناپه
- پدر من
- فراموشی
- ژینو
- گوی سیاه
مشاور کارگردان فیلم کوتاه:
PS0
جوایز و افتخارات:
- حضور در جشنواره بینالمللی Girona اسپانیا برای فیلم توشات
- حضور در جشنواره بینالمللی Children Right ترکیه برای فیلم توشات
- حضور در جشنواره بینالمللی Earls Court انگلستان برای فیلم توشات
- حضور در فینالیستهای جشنواره بینالمللی Earls Court انگلستان برای فیلم توشات
- حضور در جشنواره بینالمللی Koniyalti ترکیه برای فیلم توشات
- حضور در جشنواره بینالمللی Persian Education انگلستان برای فیلم توشات
- حضور در جشنواره بینالمللی Aravali هند برای فیلم پای راست من
- حضور در جشنواره بینالمللی Aravali هند برای فیلم پای راست من
- فینالیست جشنواره بینالمللی Aravali هند برای فیلم پای راست من
- حضور در جشنواره بینالمللی ILSFF صربستان برای انیمیشن گوی سیاه
- حضور در جشنواره بینالمللی Neum بوسنی و هرزگوین برای انیمیشن گوی سیاه
- حضور در جشنواره بینالمللی Link انگلستان برای انیمیشن گوی سیاه
- حضور در جشنواره بینالمللی Tracce Cinematografiche ایتالیا برای فیلم جایی برای پیرمردها نیست
نویسنده و محقق مقالات، پژوهش و نوشتارهای:
- ۱. مطالعه تطبیقی ویژگیهای مشترک دکوپاژ صحنههای جنایت توسط قاتلین روانی در آثار هیچکاک با نگاهی به فیلمهای روانی و جنون
- ۲. بررسی تاثیرات نقاشیهای ادوارد هاپر بر فیلم نوآر
- ۳. تحلیل فیلم روانی اثر آلفرد هیچکاک از دیدگاه نظریات فرویدی
- ۴. تحلیل شخصیت فیلمهای لئون حرفهای و هری پاتر از دیدگاه نظریه ولادیمیر پراپ
- ۵. تحلیل ساختار روایت فیلم ممنتو و تاثیر آن بر محتوا
- ۶. بررسی تطبیقی شیوه نورپردازی معیار در سینمای نوآر با نگاهی به فیلم خواب بزرگ اثر هاوارد هاکس
- ۷. تفاوت منطقهای درونی و بیرونی فیلمهای عامهپسند سینمای ایران با نگاهی به فیلمهای سکه شانس، میعادگاه خشم، ایوب، بیقرار و فیل و فنجان
هنوز نظری برای این مقاله ثبت نشده است.